vrijdag 19 december 2014

Winner bloghop The Paper Shelter

Goede morgen allemaal...
vandaag mag ik de winnaar van de BirthdayBlogHop bij The Paper Shelter bekendmaken.
Op mijn blog is dat geworden.......

Good morning...
it's time to announce who is the winner of the BirthdayBlogHop of The Paper Shelter.
The winner on my blog is........ 


Lucy van harte gefeliciteerd.
Op het challengeblogvan TPS kun je lezen hoe je je prijs kunt claimen.

Congratulations Lucy
You can read on the challengeblog of TPS  how to claim your prize.

Fijne dag allemaal en groetjes, Marianne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne