zondag 18 januari 2015

Bloghop Crealies Hoera


Vandaag gaat de bloghop van start bij Crealies.
Leuke prijzen zijn er mee te winnen.
Voor de voorwaarden van de bloghop even hier klikken.
Gewoon overal langs gaan en een reactie achterlaten.
Als het goed is kom je net bij Hennie vandaan en via 
mijn blog kan je verder naar Anja.

Dit zijn de nieuwe producten die ik heb gebruikt.

   

   

Dit is mijn uitwerking geworden.



Gebruikte Stansen:

   

   

      

   


Veel plezier met hoppen en een fijne dag, Marianne

28 opmerkingen:

  1. Prachtig werk Marianne!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan met de letters....een toverkaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hop weer verder....kom net van Hennie vandaan.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat met de tekst -bovenaan- hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een super idee met die luikjes daar bovenaan de kaart. De bloemen zijn ook erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk idee. Een prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jouw kaart springt eruit hoor erg gaaf, super leuk ook met dat hoera xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan. Mooi gedaan met de Hoera tekst.
    Ik hop nog even verder.
    Groetjes Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en heel erg leuk met die luikjes.
    Zo kun je een boodschap voor de ander verstoppen. Geweldig idee.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hoor Marianne! Het is super om te zien hoe ook jij een kunstwerk hebt kunnen maken voor deze bloghop! Schitterende kleuren en zo'n leuk idee met die grappige luikjes! Ook hier raak je niet uitgekeken wat je allemaal met die mooie mallen hebt bedacht en gemaakt! Gezellige zondag en ik hoop dat jullie er lekker veel "visite" langs komt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is weer een beauty en prachtig gedaan met hoera Marianne
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waanzinnig zoals jij de kiekeboe heb gebruikt, dik compliment ....en mag ik je vragen om een kleine uitleg, ben enorm verrast erdoor en nu zo benieuwd....dat snap je :)

    Warme groetjes,
    Anita...20 jan. mijn versie ook heel leuk in jou straatje denk ik zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een beauty van een creatie, super mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Wat een pracht van een kaart, echt super gaaf ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je met de nieuwe mallen gemaakt Marianne. Erg mooi ook in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi gedaan,de mallen van crea zijn ook erg leuk ben ook al met de bloemen en de stempels begonnen maar er komt wel weer wat bij als ik deze spullen zie.
    groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjee, Marianne, ik vind hem helemaal geweldig! Die luikjes die open gaan!! Te gek!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaart heb je gemaakt Marianne.
    en wat is het leuke mal die je hebt gebruikt met die luikjes.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een ingenieuze oplossing heb je bedacht om een kiekeboe effect aan je kaart te geven, werkelijk práchtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wwwwww deze is mooi Marianne...prachtige kleurtjes....en wat een leuke luikjes om de tekst te verbergen....Ook prachtige bloemen en een heel leuk bloemen plaatje....ik ben er helemaal weg van......GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n schuiver zou ik ook wel willen maken.....SUPER Marianne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauwww wat mooi Marianne
    leuk zeg dat schuifgedeelte

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gewrldig leuk met die luikjes, prachtig dat effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow wat een super leuk effect geeft dit zeg. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook deze is prachtig, vooral met die vakjes allemaal, enig!
    Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne