vrijdag 2 januari 2015

Een gezond en creatief 2015 namens de Crealies meisjes


Namens het  Crealies team een gezond en creatief 2015 toegewenst.

Vandaag is het mijn beurt om wat 
neer te zetten  op het blog.
Moest er even over nadenken maar dit is het geworden.
Moest van alles en nog wat bij, maar ik ben er uit.
Er zit geen klok in het assortiment van Crealies, maar 
die heb ik zelf bedacht met een combinatie van 
verschillende mallen bij elkaar.
Hoop dat jullie de kaart leuk vinden.




Ik heb de volgende stansen gebruikt:

         

   

   

   

   

   


Fijne dag en groetjes, Marianne

9 opmerkingen:

  1. Hai Marianne, wat een super leuke kaart met zoveel prachtige details! Je kleurwerk ziet er ook weer zo mooi uit, mijn complimenten hoor. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Marianne dit is geen kaart meer maar een feestpakket met mogelijkheden. Mooie start van 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt! Gezellige kleuren en de stempel is erg leuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterende kaart heb je gemaakt Marianne
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart met de zelf bedachte klok! Jij ook een heel goed jaar gewenst met nieuwe uitdagingen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne, nou ik vind dit geen leuke kaart...ik vind het een pracht CREATIE..wauw. Wat mooi, zowel van binnen als de buitenkant en wat heb je dit allemaal mooi uitgewerkt...super, jij komt goed binnen in het nieuwe jaar. Ik wil je ook nog even de beste wensen doen voor het nieuwe jaar...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Leuk kaartje.

    Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne