woensdag 21 januari 2015

XOXO


Vandaag start er een challenge bij The Paper Shelter.
Het item deze keer is Äll Wrapped Up".
En dat is een groot begrip dames.
Gewoon een digi met een meisje met winterkleding aan, klaar
om naar buiten te gaan.
Een cadeau ingepakt en noem maar op
Met weinig woorden "Klaar om te gaan".
Ik heb deze digi gebruikt, zij is klaar om te gaan fotgraferen.
Hij heet "Capture The Moment".

Today starts a new challenge at The Paper Shelter.
And the item is "All wrapped up".
I have used this digi.
It's called "Capture The Moment'.

Have a great day and greetings, Marianne




10 opmerkingen:

  1. Schattig in deze mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne, wow what a clever idea to use this image for our All wrapped up challenge, she looks stunning as is your whole card design. hugs Shirleyxxx I hope you are now fully on the mend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marianne
    wat een prachtige kaart is dit weer.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marianne
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww prachtig gemaakt Marianne en heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh prachtig gemaakt Marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi kaartje Marianne ... Prachtig ook die prachtig inkleurde digi....en weer hele leuke stansjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer een plaatje en ook lekkere frisse kleuren gebruikt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is great Marianne and I love the colour combo you used and all the great embellishments too.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne