donderdag 12 februari 2015

Crealies Facebookcandy en mijn voorbeeld


Welkom bij de Crealies Bloghop van Februari. 
  
Gisteren heb je alle nieuwe producten al apart voorbij zien komen. 
Vandaag staan de creaties gemaakt met deze producten op de planning. 
Als vanouds kunnen jullie weer een rondje maken langs 
alle creaties van het Designteam. 
Dit is de volgorde van de bloghop:

Deze keer is er geen Blogcandy, maar een Facebookcandy.
Zo proberen we steeds een andere invalshoek te kiezen 
en geven we andere mensen (ook) een kans op het 
winnen van één van de Crealiesproducten. 
Op onze Crealies Facebook pagina vind je vandaag 
 het bovenstaande overzicht van de nieuwe Crealies producten. 
We vragen je om dit overzicht te delen en op onze pagina onder het 
overzicht te melden welk product je het liefst zou willen winnen. 
De winnares/winnaar wordt 13 februari bekend gemaakt via Facebook.

Dit is mijn uitwerking er van geworden.
De nieuwe producten die ik gebruikt zijn:

   




Gebruikte stansen:

   

   

   

      

   

Veel plezier met de Bloghop!

Creatieve groeten, Marianne en het Crealies Designteam.

7 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje, mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Marianne!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ECHT Marianne-kaartje.....heel LIEF en in FRISSE kleuren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prahtige kaart en mooi van kleur. Ik vind de ronde mal met het stiksel ook zo mooi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne wat een prachtige kaart!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Marianne, prachtig zoals je die mooie nieuwe mallen heb gebruikt ...en ook deze kleurencombi is heel mooi....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart zeg. Wat heeft crealies toch een mooie mallen.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne