woensdag 11 februari 2015

Nieuwe producten Crealies


Vandaag introduceren we de nieuwe Crealies producten:

We starten met een uitbreiding van de Decorette serie:

  



We vervolgen met een nieuwe combiset bloemen:
  
 


Ook aan onze Partz stansen hebben we nieuwe producten toegevoegd:

 



  
En als hekkensluiter hebben we 4 nieuwe Crea-Nest-Lies XXL:





We noemen deze serie "TUSSENIN", want de vormen komen overeen met de Crea-Nest-Lies XXL no. 7, 8, 9 en 10, maar....
zitten daar qua maat precies "TUSSENIN".
Een extra detail is toegevoegd aan deze set, namelijk een subtiel stiksteekrandje. Dit stiksteekje wordt vooral duidelijk op mooi lichtgekleurd glad karton. Als jullie morgen terugkomen voor de Bloghop zien jullie wat ik bedoel.

Creatieve groetjes, Marianne 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige nieuwe mallen zijn er weer. Leuk ook met een stiksteekje in de mal, geeft weer iets extra eraan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi al die nieuwe mallen, vooral die met het geperforeerde randje erin vind ik super leuk...
    Ik kom morgen zeker terug om weer lekker te gaan hoppen wat voor moois jullie er allemaal mee gemaakt hebben....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne