dinsdag 3 februari 2015

Workshop schuifkaart maken van Crea-Nest-Lies


Voor vandaag heb ik een kaart met een kleine uitleg voor jullie,
Ik heb van de Crea-Nest-lies XXL een schuifkaart gemaakt,
Zal het even aan jullie uitleggen.

Gebruik de twee grootste maten van je Crea-Nest-Lies en stans ze zo uit.

Daarna de grootste maat nog twee keer uitstansen en dan heb je dit in totaal.

Plak nu de rand op één van de hele stansen.

En plak hem vervolgens tot de helft dicht.

Snij nu het rechterstukje er af.

En plak daar een paar kleinere maten van je Crea-Nest-Lies in.
Plak vervolgens je resterende flapje er  boven op om
het dicht te maken.

Je hebt dan dit.
Pak nu de linkerkant helemaal dicht ertussen op dat smalle randje.
Snij nu weer een kleinere maat van je Crea-Nest-Lies.


En deze mag je alleen op je linkerkant vastplakken.
En vervolgens kan het oppimpen beginnen.



Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   
  
   

   

   
Fijne dag en groetjes, Marianne

8 opmerkingen:

  1. Duidelijke uitleg, zo moet het lukken hihihi.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kei leuk gemaakt. Dank je dat dit modelletje met ons wil delen. De uiteg is super duidelijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jvoor je uitleg! Je kaart ziet er geweldig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Marianne, en daar dan die duidelijk foto uitleg bij ....bedankt ervoor!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Leuk idee om zo een schuifkaart te maken. Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg en bedankt voor de duidelijke uitleg.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne