woensdag 4 maart 2015

You are fairy special

Vandaag start er een nieuwe challenge bij The paper Shelter.
Deze keer is het item "Away with the fairies".
Dus gewoon een kaart met engeltjes of met een meisje 
zoals hieronder met vleugeltjes.
De digi die ik gebruikt heb, heet Valentina.

Today starts a new challenge at The Paper Shelter.
The item this time is "Away with the faities".
So you have to make a card wit fairies in it.
I have used this digi, it's called Valentina.

Have a nice day and greetings, Marianne.


9 opmerkingen:

  1. Hi Marianne, yet again a stunning and beautiful card, I love all the details youve added and the layout is gorgeous. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ook de tekst aan de zijkant is zo'n leuk detail.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer Marianne...
    het stempeltje ook heeeeel mooi ingekleurd....en die gele tekstblokjes langs de rand is ook heel gaaf....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just beautiful. Your coloring is wonderful and the choice of colors is fabulous. All those beautiful diecuts and pearls...so sweet and pretty! What a wonderful creation! Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is het weer een beauty en weer zulke mooie kleuren en prachtig opgebouwd. Schitterend! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Heel gaaf zoals je de kaart hebt opgebouwd, zo veel elementen te zien.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne