maandag 6 april 2015

Bloghop Crealies en mijn kaart er bij.


Goede morgen, middag en/of avond lieve Crealies fans,

Even in vogelvlucht.....dit zijn de nieuwe producten:
  

Met deze producten heeft het team diverse creaties 
gemaakt, die we via deze bloghop aan jullie willen 
tonen en zoals jullie gewend zijn, stelt Annelies 
hiervoor een Candy beschikbaar.

Om kans te maken op de Candy vragen wij het volgende:
Maak het onderstaande rijmpje af,
je wordt of bent volger van al onze blogs en
je laat bij alle teamleden een berichtje achter

Op Facebook krijgen jullie ook zo'n mooie kans:
Maak het onderstaande rijmpje af en
deel het bericht op je eigen Facebook-pagina

Het rijmpje:
Maart roert z'n staart
April doet wat hij wil
En in mei legt Annelies.....

Nu gaan we snel hoppen!!!
Marianne (je bent hier)
Wilma
Miriam
Hennie
Crealies

Jullie krijgen meerdere dagen de tijd om te rijmen,
want morgen is het gast-designerdag.
Op woensdag worden dan de winnaars/winnaressen
van de Candies bekend gemaakt.



Dit zijn mijn nieuwe stansen die ik heb gebruikt:
Partz no. 5 LIEFS

   



Dus graag tot ziens op onze blogs en/of op Facebook.

Creatieve groetjes van
Marianne en het gehele Crealiesteam

14 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt marianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een apart modelletje, gaafff hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn complimenten Marianne, een echte binnenkomer hoor zo bovenaan de rij. Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend marianne
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW deze is echt geweldig mooi. Prachtig van kleur en ook heel mooi van vorm. En wat zijn die nieuwe bloemen prachtig!
    groeten,Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart/werkstuk, een feest om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, leuke vorm en die nieuwe bloemen zijn prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Marianne, vooral die bloem is echt de blijkvanger ervan...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Marianne en heel mooi de stanzen gebruikt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart en schitterende bloem erg leuk gedaaan
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend en wat een prachtige bloemen heb e hierop gemaakt. Super mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart ,Mooi verwerkt al de malletjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne