zondag 19 april 2015

JARIG een jaartje er bij

Voor vandaag mag ik weer wat neer zetten bij Crealies.
Heb nog een keer gekozen voor de driedubbele easelkaart.
Deze keer de ronde Crea-Nest-lies XXL gebruikt.
Deze stansen lenen zich er heel goed voor.



Ik heb de volgende stansen gebruikt:
Crea-Nest-Lies XXL no. 21
Partz no. 7 JARIG
Decorette no. 8
Crea-Nest-Lies XXL Labels and Tags no. 4 Straight with Stich
Set of 3 no. 23 Bloemen 14
Duo Dies no. 23 Bloemen 14
Creative Tags no. 3
NL Tekst
Double Fun no. 6
Mask and More no. 8

    

   
 
  

  

   

Fijne dag en groetjes, Marianne

5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en zoals altijd weer hele mooie kleuren.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geeft dat een leuk effect met die cirkels achter elkaar! Mooi geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke kaart (lees kunstwerk) is dit geworden. Had nog niet een drie dubbele easelkaart gezien maar ik vind hem geweldig!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje weer Marianne...heel leuk modelletje met die cirkels....en weer zooooo mooi afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie easelkaart heb je gemaakt. Prachtig!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne