zondag 5 april 2015

Nieuwe artikelen Crealies en bloghop


Voor vandaag laten wij jullie de nieuwe artikelen zien waar 
morgen een bloghop mee van start gaat bij Crealies.
Er komen weer heel veel leuke stansen uit en je kan ook 
weer een kansje wagen om wat te winnen.
Ze zijn uiteraard ook te koop op de website.
Voor de voorwaarden morgen even hier kijken.

Dit zijn de nieuwe stansen:

   

   






Ik hoop jullie morgen weer terug te zien hier, dan laten de 
Crealies meisjes ook de creaties zien die ze er mee gemaakt hebben.

Fijne dag en groetjes, Marianne

1 opmerking:

  1. Ik kom morgen zeker terug Marianne......

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne