donderdag 7 mei 2015

Bloghop Crealies en mijn verjaardagskaart


Vandaag gaan we weer bloghoppen bij Crealies.
Zoals je gisteren hebt kunnen lezen, komen er 
weer nieuwe stansen uit..
Ze zijn weer geweldig, en het team gaat jullie vandaag
laten zien wat ze er mee gemaakt hebben.
Op facebook is er ook weer een kans om wat te winnen.
Voor de voorwaarden even hier kijken.

Ik ben de eerste die beginnen mag.
Dus je komt als het goed is bij het Crealiesblog 
vandaan op mijn blog.
En de volgende waar je naar toe hopt is Anja.

Dit is mijn voorbeeld met de nieuwe stans, modern patchwork no. 1.
Ik heb hem als een mooie rand er achter gebruikt.
Maar er zijn heel veel mogelijkheden meer.
En je hoeft ook niet alles te gebruiken, je 
kan er ook delen van gebruiken.
Gewoon je fantasie laten werken.
Er staan hele mooie downloads op de webwinkel van Crealies.


Nieuwe gebruikte stans:
Modern Patchwork no. 1
Download Modern Patchwork no. 1


En de andere gebruikte stansen:
Crea-Nest-Lies XXL no.7
NL tekst

    

    

        

 

Veel plezier met het hoppen en een fijne dag.
Groetjes, Marianne

14 opmerkingen:

  1. leuk zo, al die laagjes op elkaar ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TOPPIE marianne!!!
    Ik hop even door.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, prachtige kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fabulous, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O zo mooi Marianne en wat een aparte manier om deze stanzen te gebruiken. Prachtig hoor. Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende stans en wat een mooie creatie heb je er mee gemaakt..
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG kaartje met al die stansjes Marianne....super mooi samengesteld...en ook de kleurtjes zijn heel leuk....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een gave kaart marianne, hij is geweldig

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart, leuk die nieuwe patchwork mal.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart bedankt er voor groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf Marianne super mooi die ronde mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je toch weer zo mooi gewerkt met die stansen.
    prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne