zondag 26 juli 2015

Bedankt


Ik mag vandaag weer wat op het  Crealies blog neerzetten.
Heb deze keer gekozen voor een tag.
Die Extreme labels and tags zijn er perfect voor.
Kan je heel wat op weg plakken.
Dit is mijn uitwerking geworden.


Gebruikte stansen:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels and Tags no. 2 Wave
Crea-Nest_Lies XXL no. 22
On the Edge no. 2
Tekststans no. 5 Bedankt
Duo Dies no. 6 Vlinders 2
Duo Dies no. 19 Dubbele ringen en harten
Duo Dies no. 23 Bloemen 14
Set of 3 no. 6 Vlinders 2
Set of 3 no. 23 Bloemen 14

   

     


   

   


Fijne dag en groetjes,Marianne

5 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne