vrijdag 3 juli 2015

Bloghop Crealies en mijn kaart er bij.


Vandaag gaat de bloghop van start op de Facebookpagina 
en het blog van Crealies.
Er zijn weer heel wat nieuwe artikelen in de webwinkel.
Je kan er weer leuk prijzen mee winnen.
Even op één van de bovenstaande linken klikken en 
dan zie je de voorwaarden.

Wil je weten hoe het schuifgebeuren gemaakt is op de rechterkant, even 
op deze link klikken.
Daar staat een workshop over hoe je het in elkaar zet.

Als het goed is kom je bij Wilma vandaan en ga je via mijn 
blog naar Hennie toe om verder te hoppen.

Dit is mijn uitwerking geworden met de nieuwe stansen.

  

   

Nieuw gebruikte stansen:

En de andere gebruikte stansen:

   

    

   

   

   

    

Veel plezier met de bloghop.
Groetjes, Marianne

16 opmerkingen:

  1. Wat een spetterende creatie Miriam, mijn complimenten!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Weer een leuk idee op gedaan zo met dat schuifje. Wordt je spontaan weer beter van.
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart Marianne, prachtig model en geweldige details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave vormen heb je weer gebruikt! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een schitterende kaart zeg, echt heel mooi gemaakt,
    en zo vrolijk met al die kleurtjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne, wat een gave bloghop weer met mooie nieuwe stansen.
    Ik ben er echt weg van! Je kaart is een topper! Zo leuk met de luikjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart en wat een leuke blogspot. De nieuwe stansen zijn echt supers.

    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart. Erg leuk weer met die kiekeboe. Die nieuwe mallen passen er perfect bij.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Marianne...wat een leuke techniekjes zeker met die tekstluikjes is een heel gaaf detail...weer erg goed je best gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart Marianne en de stanzen prachtig verwerkt op je kaart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gedaan Marianne met de luikjes waaronder de tekst zit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi en vindingrijk hoe je je kaart gemaakt hebt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg moooi gedaan al die crealies materialen bij elkaar. Knap gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Une jolie carte et la coulisse est bien expliquée sur le tutoriel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne