woensdag 29 juli 2015

Intro nieuwe produkten Crealies


Goedemorgen, middag en / of avond lieve Crealies fans.

Morgen komen er weer heel veel nieuwe producten van Crealies 
uit en dit gaan we vieren met een bloghop en candy.

We beginnen met de uitbreiding van de Crea-Nest-Lies XXL serie.
Dit zijn er vier.

   

   

En dan de twee nieuwe A4 versie:

   

Ook komt er een uitbreiding op de On the Edge stansen.





En vijf nieuwe tekststansen.

   

   


En dan de grotere versies bloemen de Uno serie.
Dit is een aanvulling op de Set of 3, alleen één maat groter.
Set of 3 no.13 en Uno no. 13 passen dan precies bij elkaar, en 
dat gaat ook zo voor de andere nummers.
Simpel toch?

   

   

Dus dames, ik zou zeggen "Tot morgen allemaal".
Ik hoop dat er weer veel mee doen.
Fijne dag en groetjes, Marianne

3 opmerkingen:

  1. Spannend...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een geweldig mooie nieuwe producten komen er. Ben er nu al weg van, vooral van de tekststansen. De borders zijn ook top!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow Marianne wat een geweldig mooie nieuwe stansjes allemaal...ik kom morgen zeker terug...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne