donderdag 30 juli 2015

Mijn kaart voor de bloghop bij Crealies Zomaar


Goedemorgen dames,

Vandaag gaat de bloghop van start bij Crealies.
En er is ook weer een facebookcandy.
Je kan even hier klikken om de regels te zien.
Altijd leuk, een kans om wat te winnen.

Als het goed is kom je bij Anja vandaan en ga je via
mijn blog naar het blog van Hennie.
Dit is mijn uitwerking geworden met de nieuwe stansen.


Nieuwe gebruikte stansen:

   



En de andere gebruikte stansen:

   

   

   


Veel plezier met de bloghop.
Fijne dag en groetjes, Marianne

21 opmerkingen:

  1. Zo eindelijk weer even fut om te bloggen, je kaartje is zoals altijd een plaatje, heel leuk hoe de stansen hebt verwerkt, ik vind van de nieuwe de XXL 26 helemaal gaaf, maar ook de ringen en hart is erg leuk, bah vind ze allemaal zo leuk haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie prinsessenkaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marianne. Wat een mooie, weelderige bloemen.
    Ook de twee randen bovenaan met de on the edge mal is een mooie afwerking. Heel fijn. Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart in pastelkleuren. Ik vind het geweldig knap van je dat je met gebruik van zoveel stansen toch zo'n mooi geheel creëert.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt met de nieuwe en oudere mallen Marianne. Schattige digi ook. Ik ben ook helemaal weg van de XXL mallen en ik vind de XXL nr.26 het leukste. Mooi apart model ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook jij maakt zulke mooie kaarten met deze leuke mallen ik geniet er altijd van deze is ook weer helemaal top ik vind de nieuwe mal xxl nr26 erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterende kaart en die bloemen die je maakt zijn schitterend. Mijn favoriete mallen van deze keer zijn XXL 27 en On the edge 8.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Marianne met mooie stanzen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marianne. Zo mooi met al die verschillende stansen.
    Mijn voorkeur is nog steeds XXL 28 en na jouw voorbeeld nog meer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    leuke kleuren gebruikt.

    mijn favoriete mal is nog steeds XXL 25

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze is ook zo leuk geworden! !mijn voorkeur van die nieuwe stanzen is on the edge no 7...een volger erbij .. en hop naar de volgende blog . groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart. Zo mooi die nieuwe stansen. Mijn favoriet is CLNestXXL28 Groeten Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, lieve kleurtjes. Heel mooi gemaakt. Mijn favoriet is de crea-nest-lies nr 26. Hoewel als ik de bloemetjes zie toch weer begin te twijfelen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtexemplaar.
    Mijn favoriet deze ronde is de extreme no. 25
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan zeg en mijn favoriet is XXL 25
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Marianne. Je hebt de verschillende stansen mooi gecombineerd. Mooie bloemen!
    Mijn favoriet is XXL nr. 25.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel erg mooi kaartje weer Marianne...zo mooi in die zachte kleurtjes en super leuk zijn die nieuwe stansjes....'On the edge nr:5' is wel mijn favoriet

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Just adore the colour scheme.
    Annamieke from the land down under

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij was de bloghop maar 1 dag? Jammer, ik had net mijn reisdag terug van vakantie. De stansen zijn super en ik ga er zeker wat van bestellen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne