donderdag 2 juli 2015

Nieuwe produkten Crealies


Vandaag gaan we jullie de nieuwe Crealies produkten laten zien.
Het zijn teksten en stansen die het midden van een 
kaart er heel leuk uitsnijden.
De teksten kosten 1,95 en de vouw open 6,95.
Hoe de stansen verwerkt zijn laten we jullie morgen allemaal zien.
Er is dan ook weer een kans om wat te winnen.
Gewoon morgen even op de facebookpagina of 
op het Crealiesblog kijken.

Dit zijn de nieuwe artikelen.

   

   


   

Fijne dag en tot morgen, Marianne

4 opmerkingen:

  1. Dat belooft weer wat, ik kom morgen kijken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit...ben benieuwd hoe het werkt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kom morgen weer ff langs Marianne om al het moois te bewonderen wat jullie gemaakt hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne