zaterdag 22 augustus 2015

Mijn kaart voor de bloghop Prettige Feestdagen


Vandaag gaat de bloghop en facebookcandy van start bij Crealies.
Deze is uiteraard weer naar aanleiding van het uitkomen van de vele 
nieuwe producten die we jullie hebben laten zien gisteren.
Om even te weten hoe het werkt even op de linken klikken
en dan zie je vanzelf de voorwaarden staan.
Het papier is van Craft Emotion.

Als het goed is kom je bij Miriam vandaan en ga je 
via mijn blog naar Wilma toe.

Dit is mijn uitwerking geworden.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.


Nieuwe gebruikte stansen:

Stempel no. 35 Swirl circle

   

   

   

   

En dan nog de volgende stansen

Crea-Nest-Lies XXL no. 7
NL tekst

   

   
 
   

   

Veel plezier met de bloghop.
Fijne dag en groetjes, Marianne

17 opmerkingen:

  1. Leuke zomerse uitvoering!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met al die vogeltjes, schitterend
    veel knutselgroetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marianne, Echt een supergaaf model en de bloemen zijn ook weer prachtig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze kaart vind ik geweldig mooi.
    Het kiezen wordt steeds moeilijker.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend werk Marianne, deze mooie stansen en jouw werk!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Marianne. Erg mooi model de kaart. Zoveel mooie nieuwe producten erop verwerkt. Dat is ook een voordeel met z'n kaart, dat er lekker veel op kan. Prachtig papier heb je er ook bij verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kaart in dit modelletje! Vind de bloemensetjes erg mooi met die 'open' modelletje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je er weer van gemaakt Marianne, prachtig model en voorzien van hele mooie details,
    Groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt en ook dit model vind ik erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is fabulous Marianne. I love the design and all your gorgeous dies. Stunning work.
    Enjoy the rest of your weekend.
    Hugs Sharon. x

    I have some candy on my blog as a thank you to all my blogging friends for your understanding whilst I have not felt up to blogging. It is also a celebration candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf gaaf gaaf. Ook deze is weer helemaal geweldig. Wat een mooi model
    Ik zou niet kunnen kiezen. En allemaal, ja dat kan niet natuurlijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend model kaart. De bloemen zijn super mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel, heel heel erg mooi. Super gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is ook jouw kaartje Marianne...een prachtig modelletje en ook het papier is heel mooi....weer een TOP kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi is ook jouw kaartje Marianne...een prachtig modelletje en ook het papier is heel mooi....weer een TOP kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart deze net gekocht dus ook aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne