vrijdag 21 augustus 2015

Nieuwe produkten Crealies


Vandaag zijn er weer heel veel nieuwe producten 
van Crealies uit gekomen.
Uiteraard komt er een bloghop en facebookcandy 
bij, maar daarover morgen alles meer.
Wij willen jullie de nieuwe artikelen laten zien.

Om te beginnen:
3 nieuwe Create A Card stansen

   


En dan 6 nieuwe Bits & Pieces stempels.

   

   

   

3 nieuwe Duo Dies

     


4 nieuwe maskers

   

   

7 nieuwe set of 3

   


   

   

3 nieuwe Crea-Nest-Lies XXL

   


4 nieuwe tekststansen

      

     

en dan de nieuwe Xtra no. 3 ATC/Pocket


En dan nog heel veel nieuwe tekststempels
En daar zit echt van alles bij.
Voor baby's, van harte beterschap, kerstteksten, verjaardag enz..
Dit zijn 3 teksten op één sheet voor 3,25.
Gewoon even op het Crealies blog kijken.

Tot morgen allemaal bij de bloghop en facebookcandy.
Fijne dag en groetjes, Marianne

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Marianne foutje in vorig berichtje

      Ik vind het heel gaaf al die nieuwe spulletjes...Wel kom ik pas s'avonds bloghoppen...ben heel de dag weg...

      groetjes en een fijn weekend
      Rosina

      Verwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne