vrijdag 25 september 2015

Bloghop Crealies


Vandaag gaat de bloghop van start op het Crealies blog
en de Facebookpagina.
Voor de voorwaarden even hier klikken.
Je kan weer leuke prijzen winnen.
Ik heb mijn kaart gecombineerd met
de Crealies Create A card no. 10.

Je kan de download van de Modern Patchworks hier vinden.

Als het goed is kom je bij Hennie vandaan en
ga je via mijn blog naar Wilma.

Dit is mijn kaart geworden met de nieuwe stansen.



Mijn nieuwe gebruikte stansen zijn:
Verder heb ik gebruikt:

   

   

   

   

Veel plezier met de bloghop.
Fijne dag en groetjes, Marianne

12 opmerkingen:

  1. Super mooie variant met de mooie stansen.
    Zo leuk om verschillende stansen op deze manier te combineren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOIE combinatie Marianne. Met je favorietjes?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n dubbele trapjeskaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi en wat een werk! Echt schitterend :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder joh dat patchwork. Dat is weer eens heel anders. Leuk om te zien hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend marianne wat een mooie kaart met deze mallen.....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden, leuke mallen die je hebt gebruikt, prachtige creatie Marianne
    Groetjes, Emma
    Ga effe hoppen bij Wilma, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie uitgewerkte kaart Marianne

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave creatie Marianne. Wat een gaaf model, er is zoveel op te zien. Erg mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jouw kaartje is weer schitterend gemaakt Marianne....wat een gave nieuwe materiaaltjes zijn er weer uit....GEWELDIG!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne