donderdag 24 september 2015

Nieuwe produkten Crealies en bloghop


Er komen vandaag een heleboel nieuwe Crealies produkten 
uit en die wil ik jullie graag laten zien.
En morgen is daar natuurlijk weer de bloghop en facebookcandy, 
waar weer wat leuks mee te winnen is.

Om te beginnen zijn de Bits & Pieces uitgebreid 
met drie nieuwe stempels.

   


En de duo dies heeft vier nieuwe balsoorten er bij.

   

   

Dan in de Double Fun serie mooie hoeken er bij.


En de Decorette heeft er drie nieuwe bij.

   


De Modern Patchwork is ook weer met vier nieuwe soorten uitgebreid.

   

   

En een nieuwe Crea-Nest-Lies XXL.
Deze heeft een hele mooie dubbele stikrand.


En dan heel veel nieuwe tekststansen.

   

   

   

   


Tot morgen, dan hoop ik jullie weer te zien bij de bloghop.
Fijne dag en groetjes, Marianne

3 opmerkingen:

  1. Super vind het nu al gaaf,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Marianne al die nieuwe spulletjes...
    ik kom morgen zeker terug...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mallen, Marianne, vooral de teksten en ballen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne