woensdag 21 oktober 2015

Bloghop en facebookcandy Crealies


Vandaag gaat de bloghop en facebookcandy van start bij Crealies.
Er zijn dan weer mogelijkheden om een leuk prijsje te winnen.
Voor de voorwaarden even hier kijken.

Als het goed is kom je met de bloghop bij Miriam vandaan  en
via mijn blog ga je naar Hennie toe.

Dit is mijn uitwerking geworden met de nieuwe stansen.







Mijn nieuw gebruikte stansen:
Creative Shapes no. 11

   

   

   

   

   
Veel plezier met de bloghop en facebookcandy.
Fijne dag en groetjes, Marianne.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doosjes heb je gemaakt Marianne.
    Op deze manier heb je echt een hele mooie serie !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties, in mijn favoriete kleuren, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh....wat ontzettend leuk allemaal Marianne....prachtige creaties!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook alles uit de kast gehaald, geweldig mooi! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk cadeausetje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om al die verschillende variaties te zien :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige verpakkingen met deze nieuwe stansen heb je in elkaar gefreubeld Marianne, mooie creaties...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi,s heb je gemaakt met deze prachtige stansen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De mallen van crealies zijn sowieso een aanwinst in je collectie maar wat zijn er weer mooie nieuwe bij gekomen zeg. Die doosjes, ik ben er gek op.

    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige reeks doosjes + lantaarn heb je gemaakt! Wondermooi!
    Je zou zin krijgen om er gelijk ook mee te beginnen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleuren combinaties!
    Ik ben volger geworden.. en hop nog even verder!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke brok inspiratie vinden we vandaag hier. Heel leuk al die verschillende modellen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WT eenprachtige creaties. Zo leuk die kadootjesverpakkingen. Dat gaat vast goed lopen. Zijn dit trouwens stansen of moet je de verschillende patroontjes knippen net als bij dddd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joke, dit zijn gewoon stansen, heel makkelijk allemaal.
      Groetjes, Marianne

      Verwijderen
  14. wat een mooie creaties allemaal ook mooi bewerkt Marianne
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige mallen. Hele mooie doosjes!
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke cadeau doosjes zijn dit geworden.
    Mooi gedeocreerd ook.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke en verschillende doosje zijn het geworden krijg er gewoon zin in....

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke en verschillende doosje zijn het geworden krijg er gewoon zin in....

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en verschillende doosje zijn het geworden krijg er gewoon zin in....

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke en verschillende doosje zijn het geworden krijg er gewoon zin in....

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne