dinsdag 20 oktober 2015

Bloghop en facebookcandy nieuwe produkten Crealies


Dames, Crealies heeft weer een heel hoop nieuwe producten
in het assortiment en die wil ik jullie graag laten zien.
Morgen is er weer een bloghop en een facebookcandy en
zijn er weer leuke dingen te winnen.
Ook zal ik samen met de dames van het Crealies team 
onze voorbeelden laten zien.

Om te beginnen zijn er vier nieuwe doosjes in het assortiment.
Ze heten Create A Box.

   

   

Ook zijn de Create A Card weer met twee nieuwe stansen uitgebreid.
De downloads van nummer 19 en nummer 20 staan ook in de shop.

   

En dan vier nieuwe set of 3.

   

   

Dan zijn de Crea-Nest-Lies Extreme uitgebreid met deze boekvorm.


En dan vier nieuwe Crea-Nest-Lies XXL double stitch.

   

   

En dan de uitbreiding van de On the Edges, dit keer een mini versie.

   

Ook zijn de tekststansen uitgebreid.

   

   

En dan zijn er nieuwe Engelse teksten.

   

   

   

   

En dan nog de nieuwe Duitse teksten.

   

   

   

   

Ik hoop jullie morgen weer terug te zien bij de bloghop.
Fijne dag en groetjes, Marianne

1 opmerking:

  1. Wat een schitterend mooie spullen :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne