maandag 15 februari 2016

Blogestafette bij Crealies en mijn kaart er bij


Hallo allemaal,

Ik ben de hekkensluiter bij de blogestafette van Crealies.
Gisteren had Wilma haar kaart laten zien en nu ben ik aan de beurt.
Ik heb een combi gemaakt met de CCAC no. 1 en CCAC no. 10.


Nieuwe Crealies items:

Overige Crealies items:

   

   

   

   

   

   

   

   

Het Crealies designteam wilde met deze blogestafette,  inspireren 
en de nieuwe idee├źn met jullie delen.

Fijne dag en groetjes, Marianne 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    heel mooi model kaart heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof hoe je de verschillende kaartmodellen samen gecombineerd hebt en natuurlijk fantastisch gedecoreerd met alle crealiesjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige trapjeskaart heb je gemaakt Marianne, en weer schitterende stansjes gebruikt...weer een TOP kaartje erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart met deze mooie mallen ik vind hem geweldig mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne