zaterdag 21 mei 2016

Blogestafette Crealies en mijn voorbeeld


Hallo allemaal,

Er staan sinds gisteren allemaal weer nieuwe
artikelen in de Crealies webwinkel.
Deze artikelen zijn al te bestellen en worden vanaf 24 mei verstuurd.
Het is aan het team om er weer mooie voorbeelden mee te maken.
Ik mag beginnen met de blogestafette.
En dit is mijn voorbeeld geworden.


Nieuwe Crealies items:

Overige Crealies items:

   

   

   


 Komen jullie morgen weer kijken?
Dan is het Wilma haar beurt om haar voorbeeld te laten zien.

Veel plezier met de blogestafette.
Groetjes, Marianne

3 opmerkingen:

  1. Marianne this is a gorgeous center step creation. You colourinf and design is wonderful. Loving the purple and yellow. Wishing you a wonderful weekend.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne