donderdag 30 juni 2016

Be happy


Ik heb voor vandaag een kaartje in mijn favoriete  kleuren
gemaakt, groen en paars op het Crealies blog.
Voor de puntjes en de achtergrond heb ik het
masker no. 20 gebruikt in combinatie met de Gelly Plate.
En daarna een mooi frame er om heen gestanst.


Crealies items:
Stans X-tra no. 2 Vouw open 8 delen
Mask and More no. 20 kleine cirkels
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33
Stansset Alfies 2 kleine letters
Double Fun stansen no. 21 Hoekjes 5
Set of 3 no. 36 Bloemen 18
Uno no. 36 Bloem 18
Duo Dies no. 31 Blaadjes 1
Duo Dies no. 31A Blaadjes 1 Spiegelbeeldig

   

   

    

   


Fijne dag en groetjes, Marianne

3 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje in deze kleurencombinatie Marianne....zo een prachtige stansjes gebruikt...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,Als beginnende kaartmaakster zou ik graag willen weten waar je leuke stempels(tienermeisjes )

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne