woensdag 14 september 2016

Drie doosjes


Voor vandaag de drie andere doosjes die er eind 
augustus zijn bij gekomen in de Crealies shop.
Hier zijn mijn voorbeelden.


Cupcakedoosje 
Crealies stansen/dies:

     

    



Tasje 
Crealies stansen/dies:

   

   



Bonbondoosjes groot
Crealies stansen/dies:

   

   

Bonbondoosje klein
Crealies stansen/dies:

   


Voor het kleine bonbondoosje  doosje heb ik alleen 
de korte kanten van de Create A box no. 12 gebruikt.

Fijne dag en groetjes, Marianne.

2 opmerkingen:

  1. wsat een geweldig mooie doosjes Marianne....super leuke modelletjes zijn het...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne