maandag 14 november 2016

Een warme kerstgroet


Voor vandaag een kaart zonder designpapier.
Heb het papier gewoon gestempeld 
Verder heb ik alleen voor de bloem 
de Set of 3 no. 39 gebruikt.
Je kan er dus leuke kerstbomen van maken, 
maar ook mooie bloemen.
Hoe de bloem in elkaar steekt, zal ik 
hieronder een link van zetten.
Dat is een workshop van mij geweest op het 
Crealies blog van dik drie jaar geleden.
Heb er alleen touwtjes doorheen gedaan in 
plaats van die oranje lapjes stof.


Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.



Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:
Tekst & Zo no. 10

      

      

      

      

Fijne dag en groetjes, Marianne

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een schitterende kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, erg leuk deze achtergrond.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne