zondag 29 januari 2017

For you


Ik heb voor vandaag van de nieuwe stansen,
Crea-Nest-Lies XXL no. 44 een easelkaart gemaakt.
Deze stans is daar echt goed voor.
Er zijn vier nieuwe soorten en ze hebben van die
leuke kleine schulpenranden.
Heb geen designpapier gebruikt.
Gewoon wit papier en met kleurtjes bewerkt.
Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.



Crealies stansen/dies:
Text Die no. 6

      

      

      

Komen jullie morgen weer kijken, dan is Sandrine aan de 
beurt om iets moois te laten zien?
Fijne dag en groetjes, Marianne

4 opmerkingen:

  1. Wat kan een kaart mooi worden zonder designpapier, schitterend!!

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit easelkaartje Marianne...zo leuk in die zachte kleurtjes...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt...super!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne